Image
Top
Navigation

RET imago campagne

RET als vanzelfsprekend onderdeel van regio Rotterdam

Dat noemen we aardig onderweg

Ret is een vanzelfsprekend onderdeel van de stad met een hoge gebruikersbeoordeling en steeds meer reizigers. Al jaren is “Aardig Onderweg” de pay off van RET. Wij laten zien dat deze pay off gelezen moet worden met de typische Rotterdamse relativering in je achterhoofd. We zeggen in Rotterdam nou eenmaal niet dat iets fantastisch is. In een bioscoopcommercial laten we zien dat onderweg zijn meer is dan alleen reizen (ism Hotel rebel en Eelko Ferwerda). Het gaat niet om wat je doet en bereikt maar dat je er voor gaat. Een gevoel dat goed past bij de pay off.

 

Met de advertenties, abri’s, billboards en op social media laten we zien welke dingen RET je te bieden heeft (gemaakt ism Peter Bak). De serie uitingen bestaat uit ruim 14 verschillende beelden. Sommige zijn specifiek gemaakt bij een lokatie wanneer het om een specifiek product gaat zoals een 50 meter lange billboard langs de A20 gericht op woon-werk verkeer.