
Tussen al je concurrenten op een beurs wil je natuurlijk boven het maaiveld uitsteken. Je wilt de bezoeker van jouw stand boeien en meenemen in wat jouw merk bijzonder maakt. Dat doe je niet zomaar met een showroom vol spullen. Pas als je een unieke plek bouwt waar jouw merk tot leven komt, maak je een stand waar bestaande klanten bevestiging vinden en potentiële klanten écht nieuwsgierig worden.
Wat we doen voor online
Beleving op
beursstands
Een plek waar je een verhaal vertelt
Met een rake beursstand of experience center neem je bezoekers mee in een eigen wereld. Je vertelt er een verhaal en laat zien wat jouw merk juist anders doet dan de rest. Creativiteit, een sterk ruimtelijk idee en een bak ervaring in maatwerk zijn kernelementen waarmee je verdergaat dan een standaard stand. Nee, samen bouwen we een plek die tot leven komt en inspireert.



We helpen verhalen te vertellen en bezoekers aangenaam te verrassen in een beursstand of experience center. Met hulp een paar simpele stappen denken we vanuit de bezoeker. We benutten de kracht van je merkverhaal én de ruimte waar op de beurs waar alles plaats moet vinden. Samen bouwen we een bijzondere plek.
We mochten Remeha helpen verschillende stands vol beleving te maken. Samen met BDR Thermea Group bouwden we een onvergetelijk House of Innovation. En met ThiemeMeulenhoff kregen we leraren op een unieke manier aan de slag.
Jouw beursteam + Studio Fraaj = 3
Samen zetten we de uitgangspunten die jouw beursstand tot een succes maken scherp neer. We leren de bezoeker kennen en we zoeken naar het rake verhaal. De ervaring die je meeneemt van eerdere beurzen nemen we mee in de zoektocht naar nieuwe inzichten en verrassende, creatieve oplossingen. We gaan voor niets minder dan een echte wow-ervaring. Daarbij zijn we betrokken van concept tot het moment dat er wordt gebouwd.
Inderdaad, we bouwen de stand niet zelf, maar we trekken op met jouw standbouwer. Of met één van onze vaste, gespecialiseerde partners. Wij het concept, het gebruik, ontwerp en de content. Zij het meten, zagen, schroeven en boren.
Zo komen we tot een beursstand waarmee je bezoekers raakt en echt op het netvlies terecht komt van geïnteresseerde partijen.
"Studio Fraaj ontwerpt geen beursstand maar een verrassend en impactvolle klantbeleving"
Dennis Mikkelsen, Senior Group Communication Manager at BDR Thermea Group
Scherp maken van het doel en de kansen van je stand of experience.
Werking uitdenken en een basis concept uitwerken.
Verhaal en boodschap per onderdeel uitwerken.
Vol creativiteit door ontwerpen, interacties bepalen, content ontwikkelen en bouw ondersteunen.

Scherp maken van het doel en de kansen van je stand of experience.
Alle elementen uitdenken en een basis concept uitwerken.
Verhaal en boodschap per onderdeel uitwerken.
Vol creativiteit door ontwerpen, interacties bepalen, content ontwikkelen en bouw ondersteunen.




Dit doen we ook nog