
Houd je merk exciting en bereik je doelen. Vergeet saaie oplossingen en maak van elk project iets bijzonders. Zo val je op, sta je voor je doel en kom je ergens.
Wat we doen voor merken
Bijzondere
branding
Jezelf zijn
Je bent je merk. En omgekeerd. Het is een uiting van wat je op jouw eigen, unieke manier doet. Een merk maakt herkenbaar en voelbaar waar het voor gaat en staat. Een perfecte combi van inzichten, kennis, creativiteit en duidelijkheid.



Studiofraaj helpt merken exciting voor de dag te komen. Met heldere stappen en een pragmatische aanpak zijn we een verlengstuk van jouw team.
Zo hielpen we Parnassys toegankelijker te worden, maakten we de boodschap van RET herkenbaar en lieten het eigenwijze van Plaswijckpark tot leven komen.
Van strategie naar de beste ideeën
Samen bereik je het beste resultaat. We trekken daarom nauw met elkaar op. In heldere fases boetseren we een scherpe merkstrategie, een set onderscheidende merkelementen, een eenduidig, sterk verhaal en een serie ideeën die alles tot leven brengen.
Om je merk nóg scherper te krijgen beginnen we met graven. We doen onderzoek, houden interviews en geven een workshop waarmee we tot de kern van jouw merk komen. Wat hieruit rolt, vertalen we naar merkelementen. Zo ontstaan een herkenbare toon, taal, beelden en vormentaal.
Het vormt jouw DNA, de heldere bouwstenen waarmee je verder kunt. Ze geven richting en helpen jou jouw klanten beter te helpen. De mogelijkheden van je sterke merk zijn onbegrensd, openen deuren en zijn vooral ook erg exciting.
"Mede door Studiofraaj weten we nu goed wie we zijn en hoe we dat over moeten brengen".
Directeur lorem ipsum
Scherp maken waar je merk voor staat en wat je persoonlijkheid is.
Alle elementen uitdenken en ontwerpen waarmee je altijd herkenbaar bent.
Je verhaal helder definiëren en boeiend maken voor je klanten.
Vol creativiteit jouw uitingen bijzonder maken zodat ze werken.

Dit doen we ook nog
Scherp maken waar je merk voor staat en wat je persoonlijkheid is.
Alle elementen uitdenken en ontwerpen waarmee je altijd herkenbaar bent.
Je verhaal helder definiëren en boeiend maken voor je klanten.
Vol creativiteit jouw uitingen bijzonder maken zodat ze werken.



