
Je site of app is natuurlijk geen doel op zich. Ze helpen vooral bij het halen van je doelen en het versterken van je merk. Begin dan ook daar. Maak een app of site die jou sterker maakt. Een stevige uiting die laat zien waar je voor gaat en staat.
Wat we doen voor online
Sterk
digitaal
Een digitaal verhaal
Een sterke digitale uiting vertelt echt een verhaal. Daarmee neem je een klant mee in wat je doet en verleid je tot actie. Tuurlijk, daar heb je sterke techniek voor nodig. Maar vooral een sterk idee. Wát je digitaal wilt bereiken is meestal niet zo moeilijk. Maar hóe je dat voor elkaar krijgt, is niet altijd even makkelijk.



Met de ogen van een whizzkid en het hart van een ontwerper versterken we jouw team. Zo helpen we merken sterker digitaal voor de dag te komen.
Zo hielpen we KlasMastr om een motiverend leerplatform te worden, lieten we BDR Thermea Group vooral verhalen vertellen over hun veranderingen en hielpen we Enigmatry met het toelichten van techniek achter hun projecten.
Online storytelling in een paar stappen
In een paar heldere fases helpen we bij het scherp krijgen van jouw online doelen tot aan moment dat je je site of app wordt gebouwd. Onze focus ligt op de manier waarop je de site of app gaat inzetten en hoe je de bezoeker ermee echt helpt. Wat ga je vertellen? En hoe? We maken alles gereed voor het proces van conversie.
Precies. We bouwen niet zelf, maar we trekken op met jouw bouwer of één van onze vaste partners. Wij het hele recept voor online storytelling: het concept, het gebruik, ontwerp en de content. Zij de perfecte code.
Zo komen we tot ijzersterke digitale uitingen die echt iets voor je merk betekenen.
"Mede door Studiofraaj weten we nu goed wie we zijn en hoe we dat over moeten brengen".
Directeur lorem ipsum
Scherp maken van het doel en de kansen van de digitale uiting.
Alle elementen uitdenken en een basis concept uitwerken.
Verhaal en boodschap per onderdeel uitwerken.
Vol creativiteit door ontwerpen, interacties bepalen, content ontwikkelen en bouw ondersteunen.

Scherp maken van het doel en de kansen van de digitale uiting.
Alle elementen uitdenken en een basis concept uitwerken.
Verhaal en boodschap per onderdeel uitwerken.
Vol creativiteit door ontwerpen, interacties bepalen, content ontwikkelen en bouw ondersteunen.




Dit doen we ook nog