
Een festivalbelever die zich even in een andere wereld waant, dat is waar je voor gaat. Pas als je aan alles hebt gedacht en een totaalbeeld creëert dat van a tot z aansluit, krijg je dit voor elkaar. Maak je festival nog meer eigen met ideeën die echt iets toevoegen.
Wat we doen voor festivals
Totaalbeeld
voor
festivals
Een erg bijzonder merk, dat wel
Een festival is ook een merk. Een erg bijzondere, dat wel. Het is belangrijk een stevige identiteit neer te zetten die naadloos aansluit op alles wat er rond je festival gebeurt. Zo breng je jouw merk tot leven. Dat merk bouw je dankzij ervaring, creativiteit en lekker buiten de hokjes te denken.



We helpen festival exciting voor de dag te komen. Dat doen we in heldere stappen. En met een echte doenersmentaliteit. Het liefst worden we een verlengstuk van jouw team.
Op die manier hielpen we Leiden International Film Festival te groeien. Dancetour begeleidden we meer herkenbaar te worden. En Breda Live hielpen we zichzelf te onderscheiden en op te vallen tussen de rest.
Van elementen naar het hele plaatje
Als je samen met elkaar optrekt, krijg je het beste resultaat. De weg naar succes verloopt in een paar heldere fases. We bouwen een scherpe merkstrategie, een set onderscheidende merkelementen en een serie formats voor je communicatie. Het spreekt voor zich dat we dit alles ook tot leven helpen komen op de festivallocatie zelf.
We zijn zelf gek van festivals. Daar genieten we niet alleen, we kijken altijd scherp naar wat werkt en wat nóg vetter zou zijn. Daardoor weten we waar je op moet letten. We brengen duidelijk in kaart wat jouw festival nu eigenlijk is, wat je bent en waarvoor je staat. Wat we ontdekken, vertalen we naar merkelementen. Zo helpen we een herkenbare toon, taal, beelden en vormentaal neer te zetten.
Gaandeweg ontstaat een set aan onderdelen die je kunt gaan inzetten, samen met formats voor je communicatie. Daarin gaan we ver. Heel ver. We helpen sponsoren te vinden en over de streep te trekken. We denken samen na over de aankleding van het festival en het podiumontwerp. Ook bedenken we campagnes rond ticketverkoop die precies werken voor jouw doelgroep. Alle losse elementen vormen samen het hele plaatje van jouw festival dat klaar is om los te barsten.
"Mede door Studiofraaj weten we nu goed wie we zijn en hoe we dat over moeten brengen".
Directeur lorem ipsum
Scherp maken waar je festival voor staat en wat je persoonlijkheid is.
Alle elementen uitdenken en ontwerpen waarmee je altijd herkenbaar bent.
Je verhaal en doelen verwerken in communicatie naar je bezoekers en sponsoren.
Vol creativiteit tot in de puntjes meedenken en maken van alles wat helpt bij de festival beleving.

Dit doen we ook nog
Scherp maken waar je festival voor staat en wat je persoonlijkheid is.
Alle elementen uitdenken en ontwerpen waarmee je altijd herkenbaar bent.
Je verhaal en doelen verwerken in communicatie naar je bezoekers en sponsoren.
Vol creativiteit tot in de puntjes meedenken en maken van alles wat helpt bij de festival beleving.



