

Opdracht
Leiden International Film Festival (oftewel LIFF) is een bijzonder festival. Naast de grote variëteit aan films die je er kunt zien, is er meer. Je ziet er bijvoorbeeld films op vreemde plekken, met livemuziek erbij. Wetenschappers leggen de science fiction uit die je net hebt gezien en je eet wat de acteurs vlak ervoor op het witte doek ook hebben gegeten. Samen met LIFF werkten we drie jaar aan campagnes die laten zien dat het festival meer is dan simpelweg films kijken.
LIFF
Campagnes voor internationaal film festival

Campagnes
Merkstrategie

De eerste campagne
Meer. Meer emotie, meer romantiek, meer gekkigheid, meer plezier, meer meer. De rode handen verbeelden dat er bij LIFF geen ontkomen aan is aan een filmervaring die meer biedt.
De tweede campagne
De kracht van LIFF zit hem niet alleen in het volume van het aanbod. Iedere film en filmervaring prikkelt al je zintuigen. Bekende en minder bekende monden, ogen en neuzen onderstrepen dat in deze campagne.

De derde campagne
LIFF gaat verder. Verwacht mooie botsingen tussen tegengestelde onderwerpen. We maakten deze derde keer een campagne vol tegenstellingen en opvallende tegendraadsheid.




