Doen, wat je leuk vindt

Breepark - Doen, wat je leuk vindt

Vertrekpunt

Net buiten Breda is een terrein aangelegd met een enorme bios, een grote sport-beleving-winkel, een concerthal, een bowlingcentrum, een kinderparadijs, vele restaurants en een buitenterrein voor festivals en evenementen. Heel veel mogelijkheden maar nog geen enkele naamsbekendheid, geen visuele stijl en zelfs geen naam.

Daarom bedachten we

De naam Breepark. De klank van Breda en Brabant komt er mooi in terug en we wilden het neerzetten als een park. De visuele stijl is vrolijk en laat zien hoe gevarieerd het aanbod in het park is. De vormentaal is afgeleid van de bouwstijl van de verschillende “kubussen” die in het park staan.

Herkenbare serie

Hier is altijd iets te doen

Doen, wat je leuk vindt! Met dat uitgangspunt gebeurt er hier van alles. Om te zorgen voor herkenbaarheid en naamsbekendheid werken we met formats waarin de programmering gedeeld wordt.  Deze kom je tegen op social media, in en rond het park en in advertenties.

Een site met een boodschap

Dit kun je van ons verwachten

Naast een overzichtelijke programmering en bezoekersinfo heeft deze site meer. Er is vooral gefocusseerd op informatie verstrekken voor bedrijven en organisatoren. Hier kun je dan ook alles over de verschillende mogelijkheden vinden en weet je na een bezoek precies wat je kunt verwachten.

Dit resulteerde in

Breepark: Doen, wat je leuk vindt

Een herkenbare visuele identiteit die makkelijk door het park zelf door te voeren is. Het patroon met stippen is inmiddels ook aan het gebouw toegevoegd en Breepark heeft zich de laatste jaren op de kaart kunnen zetten.

SF zorgde voor

Concept & strategie
Naam
Visuele identiteit
Campagne

Wil jij ook een sterke merkpersoonlijkheid ontwikkelen?

Jeroen Beil

06 24 11 59 19

Misschien ook iets voor jou